Умови повернення товару

Умови повернення та/або обміну товару регулюються cт. 9 ЗУ про захист прав споживачів від 12.05.1991 № 1023-XII

Однак Постановою Кабінету Міністрів України №172, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). 

(посилання на сторінку постановиhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF)

 

До переліку входить:

1. Парфюмерно-косметичні вироби.

2. Товари в аерозольній упаковці.

3. Предмети сангігієни.

4. Розчіски, гребенці та щітки масажні.

 

Тому частина товару нашого магазину не підлягає поверненню (наприклад: готова косметика ™Zulfiya, косметичні активи, раф. і нераф. масла, ефірні масла, пептиди та ін.)

 

А на товар, який підлягає поверненню та/або обміну поширюються наступні умови:

1. Повернення товарів здійснюється на протязі 14 днів з моменту відвантаження замовлення. Дата відвантаження формується у видатковій накладній.

2. Повернені товари ми оглядаємо і перевіряємо на наявність пошкоджень, потертостей, подряпин і сколів (у випадку тари), присутність упаковки (при її наявності).

3. Товари неналежної якості приймаються до повернення тільки в разі фабричного браку.

4. Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Якщо доставка повернення не була оплачена клієнтом — ми не заберемо вантаж і не зможемо оформити повернення грошових коштів.

5. Зворотню доставку товару, що обмінюється в разі фабричного браку — оплачує магазин, а у всіх інших випадках — оплачує клієнт згідно з тарифами обраної служби доставки.

6. Вартість товару буде повернена не пізніше, ніж через 5 календарних днів з моменту підтвердження нами факту повернення (повернутий товар був перевірений і прийнятий магазином до повернення).

7. Кошти повертаються в безготівковій формі на карту або розрахунковий рахунок покупця. Для цього покупцю необхідно надати повні банківські реквізити — зв'язавшись з нашою службою підтримки або за телефоном 0-800-210-198 — (безкоштовно по Україні).