Не перший рік на косметичному ринку існує наша косметика, яку знають і якою користуються покупці не лише з усієї України, але й за кордоном.

Звідки ж з’явилася Зульфія?

Проєкт Zulfiya — це захоплення, яке виросло в бізнес із розв’язування проблем миловарів, кремоварів та всіх інших виробників сучасної крафтової косметики. Наша історія розпочалася ще у 2009-му, коли талановита і смілива жінка, Ольга Пращерук, вирішила спробувати виготовити власноруч мило.

Бажання отримати все необхідне для цього хобі сприяло пошуку матеріалів, спершу лише для себе, пізніше — для великої кількості людей. І саме так, у 2010, це захоплення виросло і стало справою, з якої вже у 2011-му був створений інтернет-магазин. Тоді ж до проєкту приєднались перші працівники-однодумці.

Усупереч всім негараздам упродовж нашої роботи, ми вистояли, зберегли команду, зберегли клієнтів, і працюємо далі над розширенням асортименту, над збільшенням каналів продажу, і, звичайно, над покращенням сервісу.

В останні роки всі ми стали свідками того, скільки українців та українок стали на захист нашої держави чи тимчасово покинули країну. Проте навіть за кордоном наші любі клієнтки все ще пам’ятають про Зульфію. Саме тому ми старанно упаковуємо і відправляємо в різні куточки світу наші компоненти та косметику.

У чому секрет нашої формули?

Наша рецептура ретельно пропрацьована технологічним відділом та проходить щорічне тестування. Усі наші компоненти сертифіковані. Вони закуповуються лише в перевірених виробників з усього світу. Велика частина наших постачальників — українські виробники.

Косметична тара продумана до дрібниць, безпечний матеріал, зручність у використанні. Переважно ми використовуємо дозатори та розпилювачі для мінімізації шансу потрапляння бактерій і окиснення продукту. Також не забуваємо про естетичну сторону зовнішнього вигляду косметики — краса, зручність і надійність — що ще потрібно для ідеальної тари.

Першими, хто познайомився з косметикою Zulfiya, був наш колектив. Саме ми стали її першими поціновувачами і критиками — і досі залишаємося важливою частиною процесу вдосконалення продуктів.