Умови повернення товару
Умови повернення та/або обміну товару регулюються cт. 9 ЗУ про захист прав споживачів від 12.05.1991 № 1023-XII
Однак Постановою Кабінету Міністрів України №172, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
(посилання на сторінку постанови: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF)
До переліку входять:
- Парфумерно-косметичні вироби,
- Товари в аерозольній упаковці,
- Предмети сангігієни,
- Розчіски, гребінці та щітки масажні.
Тому частина товару нашого магазину не підлягає поверненню (наприклад: готова косметика ™Zulfiya, косметичні активи, рафіновані та нерафіновані олії, ефірні олії, пептиди та ін.)
А на товар, який підлягає поверненню та/або обміну поширюються наступні умови:
- Повернення товарів здійснюється впродовж 14 днів з моменту відвантаження замовлення. Дата відвантаження формується у видатковій накладній.
- Повернені товари ми оглядаємо і перевіряємо на наявність пошкоджень, потертостей, подряпин і сколів (у випадку тари), присутність упаковки (за її наявності).
- Товари неналежної якості приймаються до повернення тільки в разі фабричного браку.
- Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Якщо доставка повернення не була оплачена клієнтом — ми не заберемо вантаж і не зможемо оформити повернення грошових коштів.
- Зворотню доставку товару, що обмінюється в разі фабричного браку — оплачує магазин, а у всіх інших випадках — оплачує клієнт згідно з тарифами обраної служби доставки.
- Вартість товару буде повернена не пізніше, ніж через 5 календарних днів з моменту підтвердження нами факту повернення (повернутий товар був перевірений і прийнятий магазином до повернення).
- Кошти повертаються в безготівковій формі на карту або розрахунковий рахунок покупця. Для цього покупцю необхідно надати повні банківські реквізити — зв'язавшись з нашою службою підтримки або за телефоном 0-800-210-198 — (безкоштовно по Україні).