Парфумерний етикет
На пошуки «свого» аромату можна витратити все життя. Адже парфум, як і почерк, повинен відображати всю сутність. Але крім того, що аромат повинен гармоніювати з внутрішнім світом, він ще й повинен бути доречним в обставинах, в якій знаходиться людина.
Наші люди звикли до того, що чим більше, тим краще. Якщо вже наносити парфум, то так, щоб навіть на сусідній вулиці його почули перехожі. Але «занадто яскраво» не завжди синонім «добре». Багато хто думає, що сильний, стійкий, шлейфовий аромат - це ознака статусу. Але це правило швидше для Сходу, адже їх парфуми завжди дуже насичені. Для Європи і США дуже сильний аромат - це вторгнення в чужий особистий простір.
Ідеальний парфум сучасного міського жителя - нескладний, зрозумілий, але разом з тим цікаво звучить.
Етикет був придуманий, щоб зробити взаємодію між людьми і навколишнім середовищем приємною і легкою. За таким же принципом побудовано парфумерний етикет. Для кожного випадку є своя категорія запахів.
Запам'ятайте головне правило: там, де голосно не говорять, сильно не пахнуть. Наприклад, в храмі, лікарні, бібліотеці. Винятками можуть служити тільки галереї і музеї: величезні зали нейтралізують будь-які надмірності. А тепер розгляньмо, де і який аромат доречний.
Робота
Головне правило: ноти парфуму не повинні долітати до начальника або потенційного роботодавця швидше, ніж твої слова. Але це також не означає, що менеджери вищої ланки можуть дозволити собі важкі духи. У діловому етикеті парфум не має нічого спільного з владою і домінуванням.
Звичайно, існують сфери (мистецтво, кіно та інші), де допустимі парфумерні вольності. Але якщо людина носить костюм або уніформу, то парфум повинен бути легким і ненав'язливим, як біла сорочка. Так як в XXI столітті не заведено пахнути нічим, доповніть свій діловий образ легким парфумом з цитрусовими або пудровим нотами або ненав'язливою туалетною водою. Аромат повинен знаходитись близько до шкіри.
Побачення
Чим ближче відносини, тим більше самовираження можна дозволити. Але на перших побаченнях не варто душитися дуже шлейфовими і солодкими парфумами. Вони просто можуть злякати кавалера.
Вечірка
Заведено вважати, що вечірні аромати повинні бути важкими і шлейфовими. Але в усьому грає роль місце проведення.
Вечеря
Одного разу французи придумали шипри, звідси і шипрові аромати. Це ноти моху, дуба і лаванди, які так чудово поєднуються з нотами сиру і вина. Цю ідею підхопили і інші країни, адже не секрет, що класичні школи парфумерії нерозривно пов'язані з національною кухнею.
В італійській парфумерної традиції - цитрусові, томати, базилік, перець, м'ята. Американські парфуми пахнуть мускусною чистотою, корицею, гвоздикою, прянощами - вони чудово грають в тандемі з нотами яблучного пирога або запеченої індички.
Спорт
Тут два варіанти: або зовсім ніякого аромату, або одеколон. Останній хороший тим, що знаходиться близько до шкіри, а до того ж тонізує і бадьорить. Цитрусові ноти дають заряд енергії, стимулюють витривалість і спортивний азарт. Ще один маловідомий варіант - парфумерні тальки. Крім того, що вони дарують приємний аромат свіжості, вони ще й абсорбують зайву вологу зі шкіри.
0 коментар(и)