close
Меню

Чи потрібно наслідувати інфлюенсерам Instagram та інших соцмереж

Чи потрібно наслідувати інфлюенсерам Instagram та інших соцмереж

Чи потрібно наслідувати інфлюенсерам Instagram та інших соцмереж

   Абсолютно непотрібно, тому що в 9 з 10 випадках вам запропонують дещо настільки ж ультрамодне, наскільки й дурне. Причому, це стосується не тільки одягу, а й догляду за собою.

   Інфлюенсери — це користувачі соцмереж, число фанатів яких просто зашкалює. І на одному цьому можна робити непогані гроші — шляхом рекламування чого завгодно. Досягаючи певної міри впливу на уми користувачів, інфлюенсери (від англ. influence — вплив, а не від англ. influenza — інфлюенца, грип) починають працювати виключно на себе. Думка фоловерів на цьому етапі для них — порожній звук. Іншими словами, вас використовують як важіль, абсолютно не хвилюючись ні про що, окрім прибутку. Це називається монетизація.

   Щороку в світі підростає нове покоління людей, найбільш схильних до впливу ззовні, в тому числі і соцмереж — це підлітки. Повна недосвідченість в життєвих питаннях плюс інтернет як джерело будь-якої інформації допомагають інфлюенсерам: на них підписуються тисячі нових прихильників. І бабусині поради про красу-здоровʼя шкіри із застосуванням меду будуть для підлітка порожнім звуком, але баночка органічного меду з Нової Зеландії «100% honey» за двадцятку доларів, прорекламована Кайлі Кардашьян, ясна річ, стане мастхевом.

   «Якщо Кайлі такий мега-мед допоміг від прищів, то і мені допоможе! Он у неї яка доглянута шкіра!», — думає 13-річна дівчинка і викладає батьківську двадцятку за крихітну баночку меду десь на iHerb. Зате місцевий мед коштує в 10 разів дешевше і настільки ж ефективний від висипань. І хоча над шкірою заповзятливої ​​Кардашьян чаклує цілий загін косметологів і навіть пластичних хірургів, про це зачарований тінейджер не замислюється. Поки не замислюється, але це неодмінно приходить iз досвідом.

Критичне мислення як кращий захист від впливу проплачених інфлюенсерів

   Коли так недалекоглядно надходять тінейджери, вчорашні діти, це можна пробачити. Але коли дорослі дядьки і тьотки з вищою освітою ведуться на обіцянки інфлюенсерів і пʼялять на себе щось не просто вигадливе, а й жахливе — це вже тривожний дзвінок. Можливо, таким чином, старше покоління намагається не відставати від молодіжної моди і трендів, але виглядає це комічно. І комічність не в тому, що людина хоче бути стильною і модною, а в тому, як вона це робить — мавпуючи, бездумно ковтаючи наживку.

   Соцмережі — це чудово, вони спрощують налагодження контактів, як міжособистісних, так і ділових. Але благаємо вас, не забувайте про здоровий критичний погляд на предмет. Не ставайте жертвою маніпуляції свідомістю, будь то раптово популярна чорна помада, надзвичайно дорога сироватка або ж коротенький топік, який піде явно не всім. Людина, у якої є власна думка, ніколи не піде на поводу у пустоголового тренда.

   Якийсь прямо виховний пост вийшов у нас сьогодні. Все не так страшно, але іноді важливо поглянути на речі з неабиякою часткою гумору 

   Приємного вам спілкування в соцмережах і корисних покупок,

ваша Зульфія 

Поділіться

0 коментар(и)

Ваш коментар...
close