Як створюються парфумерні тренди?
Тренд в ароматах існував завжди, не треба думати, що це породження 20-21 століть. Річ у тому, що зміна життєвого устрою відбувалася завжди, оскільки суспільне життя тече за будь-яких умов. Саме тому парфумерія (як сфера прикладного мистецтва) оперативно реагує на ці зміни.
Наведемо більш-менш сучасний приклад, зрозумілий для всіх. Починаючи з дев'яностих, рядовий споживач став дедалі рідше ділити парфум на урочистий та повсякденний. Споживачеві цьому хотілося мати аромат, що ідеально віддзеркалює ритм його життя.
У ті пори народ зі спортзалу міг вирушити на роботу, а звідти — у кіно чи до театру. А ось наші сьогоднішні звички сформували інше ставлення до запахів.
У маркетингу це називається "соціальний запит" (потворна калька з англійської, але що вдієш), і саме на цей попит реагують виробники контенту. Як з'ясувалося, парфум — це теж контент.
Хто творить моду на парфуми?
Виявилося, що у формуванні парфумерних трендів є дві важливі складові:
- те, що цікаво суспільству цієї миті (той самий попит-запит)
- R&D (пошук та дослідження). Нові синтезовані ароматичні речовини потрібно продати великим брендам luxe, які розкрутять і дозволять зняти чималий прибуток. А розпіарені парфуми завжди продати простіше (як магазин з багатим парфумерним відділом повністю підтверджуємо цю істину).
Сьогодні народ не хоче сильних ароматів: якщо це парфум, то він не повинен бути громким. Туалетна вода, парфумований лосьйон для тіла, спрей для волосся — концентрація запашної речовини в цих засобах від 5 до 15%, не вище. Що дуже тішить, якщо чесно
0 коментар(и)